Toitumine on oluline osa treeningprotsessist

Olenemata sellest, kas tahetakse kehakaalu tõsta lihaste või langetada rasva arvelt, ei saa üle ega ümber  tervislikust  toitumisest. Toitumine on efektiivse treeningu ja piisava puhkuse kõrval kolmas oluline komponent püstitatud eesmärkide saavutamiseks.

Meie personaaltreenerid pakuvad teile lisaks treeningkavale ka  personaalset, just teie eesmärkide saavutamiseks sobivat toitumiskava.

Personaalse toidukava koostamisel võetakse arvesse kliendi vanus, sugu ja soovitud eesmärk. Lisaks vastavalt töö- ja puhkepäeva iseloomule ka toidukordade kindlad kellaajad ning aeg, millal inimene ärkab, treenib ning magama läheb. 

Paika pannakse nii õiged toidu kogused kui ka õige toitainete (valgud, rasvad, süsivesikud) vahekord tagamaks maksimaalselt eesmärgilähedast saavutust. Õige ja mitmekesine toitumine tugevdab keha ja meelt ning tagab energilise argipäeva.

NB! Toitumiskava järgimine ei tähenda  pidevat näljatunnet kõhus või maitsetuid roogasid.

Koos toitumiskavaga saab inimene kaasa ka nõuanded -  miks just nii peab toituma ning mida vajadusel oma toitumises muuta ja seda kõike kahjustamata oma TERVIST !

Personaalse toitumiskava saamiseks pöördu meie toitumisspetsialistide poole.Toitumiskava valmistamine maksab 40 eurot.

Toitumiskava hind ei sisalda sissepääsu spordiklubisse.

Treeni targalt ja tule, lase koostada endale toitumiskava!

Loe veel Vaata lisaks videot
Silbaum soovitab: Kuidas õigesti toituda? VIDEO: Margus Silbaum selgitab - kellele sobib tema ülitäpne toitumiskava
Kiire kaalukaotus võib vähendada lihaseid Margus Silbaumi toitumisloeng, vol.1
Väikese lapse ema Egle Eller-Nabi toitumisnõuanded ja näidismenüü Margus Silbaumi toitumisloeng, vol.2
Müüdimurdja Marek Morozov lükkab ümber eksiarvamuse ainevahetusest  
EPL: Treenituse kõrval on jõutõstja edu taga ülitäpne toitumiskava  
Argo Ader: paastumine on kahjulik!  
Egle Eller-Nabi: keegi pole loodud ülekaaluliseks  
Loe ka teisi toitumisnõuandeid