Eakate treening

Eakate treening on mõeldud prouadele ja härradele aktiivse elustiili säilitamiseks ning oma sportliku teadlikkuse tõstmiseks. Treening pakub head võimalust mõnusaks sotsiaalseks suhtlemiseks ning energiavahetuseks, mis aitavad treenijatel säilitada hingelise ja kehalise sära.

 

Eakate treening on hea trenn aeroobse- ja lihasvastupidavuse ning koordinatsiooni arendamiseks. Regulaarselt rühmas võimeldes saab vältida ning ennetada liigesvalusid, lihasjäikust ning hoida enesetunnet reipa ja nooruslikuna.

Lähenemine on indiviidikeskne - igaüks saab osa võtta vastavalt oma tervislikule seisundile oma tempo ja raskuskoormusega, säilitades positiivse mõtlemise ja hea tuju.

Eakate treeningul kasutatakse lihtsaid harjutusi. Treeningute ülesehitus toetub kahele väga terviklikule võimlemise süsteemile - Pilatese ning Idla võimlemisele. Pilates aitab tugevdada selga, kõhtu, süvalihaseid ning luustikku. Idla harjutustiku näol on tegemist rõõmsa aja helge võimlemisega, kus kasutatakse palle ja arendatakse koordinatsiooni.

Tunni viimases osas on lõdvestus ja venitusharjutused, milleks kasutatakse muuhulgas palle ja venituslinte.

Loe veel:

Eakas inimenegi peaks jõusaalist toonust koguma

Eatud treenijad naudivad Spartas liikumisrõõmu

Vaata veel:

Pildigalerii eakate treeningult